Ettevõtluskõrgkooli Mainor arvutimängude disaini ja arenduse erialajuhi Marge Robami sõnul on arvutimängutööstuse käive maailmas üle 100 miljardi dollari aastas ning see on tulevikuvaldkond.
Ettevõtluskõrgkool Mainor võtab tänavu vastu kuni 25 arvutimängude disaini ja arenduse tudengit. “See haridus annab eeldused ka näiteks ise ettevõtjaks hakkamiseks ja oma mängustuudio loomiseks,” rääkis Robam.
Õpe mängudisaini erialal toimub inglise keeles. Õppejõud on kogenud mänguloojad Eestist, Soomest ja Rootsist. Õpe on intensiivne – mänge hakatakse looma juba esimesel õppeaastal.
Mängudisaini erialal õpitakse IT-oskusi, sh programmeerimist, disainioskusi ja ettevõtlust. "Iga selle eriala lõpetaja teab, kuidas luua enda ettevõte ja juhtida tiimi," ütles Robam.
Eesti mängutööstus kasvab iga aastaga. Eelmisel aastal sõlmis Eesti mängutootja ZA/UM Eesti ajaloo suurima kirjastustehingu müügiplatvormiga Humble Bundle. Sellega jõudis eestlaste loodud mäng vähemalt kümne miljoni huviliseni.
"Mängustuudio oli sel ajal ainult paar aastat vana. See näitab, et Eestis on praegu edukate mängufirmade loomiseks kõik eeldused olemas," kommenteeris Robam
Vaata mängudisaini eriala kohta lähemalt siit.